Gestionarea durerii
Descoperiți strategii bazate pe dovezi pentru o gestionare mai bună a durerii, proceduri mai ușoare și pacienți mai fericiți.
7 minute pentru a citi
Verificați conținutul nostru exclusiv, care cuprinde articole despre proceduri specifice, cazuri clinice și podcasturi.
Gestionarea cabinetului
Discutăm ce reprezintă criza dublă: de sănătate publică și economică a pandemiei COVID-19 pentru îngrijirea orală a pacienților Dumneavoastră.
7 minute pentru a citi
Gestionarea durerii
Dr. Barry Oulton vă împărtășește strategiile încercate și testate pentru a vă menține pacienții tineri confortabil pe scaun.
1 minute pentru a citi
Gestionarea cabinetului
Căutați o nouă asistentă în cabinet? Aflați cum să vă evidențiați ca angajator și să o atrageți pe cea mai bună din cele mai bune……
7 minute pentru a citi
Gestionarea cabinetului
Anulările vă afectează programul și încasările. Aflați cum să le preveniți prin strategiile noastre prietenoase cu pacienții.
7 minute pentru a citi
Gestionarea cabinetului
Relațiile excelente cu pacienții sunt cheia rezultatelor de succes. Iată cum puteți începe să le construiți de astăzi.
9 minute pentru a citi
Gestionarea durerii
Ca medic stomatolog gestionarea durerii pacienților este o prioritate. Dar vă neglijați propria durere în acest proces?…
14 minute pentru a citi
Gestionarea durerii
Descoperiți strategii bazate pe dovezi pentru o gestionare mai bună a durerii, proceduri mai ușoare și pacienți mai fericiți.
7 minute pentru a citi
Gestionarea cabinetului
Idei practice, bazate pe dovezi, pentru proiectarea unui cabinet stomatologic care să calmeze chiar și cei mai anxioși pacienți ai Dumneavoastră.
11 minute pentru a citi
Gestionarea durerii
Odată cu înaintarea în vârstă a populației, este mai important ca niciodată să înțelegem nevoile unice ale pacienților geriatrici.
9 minute pentru a citi
Gestionarea cabinetului
Conflictul la locul de muncă este toxic pentru echipă, pacienți și cabinet. Aflați cum să mențineți calmul în cabinetul Dumneavoastră.
10 minute pentru a citi