Gestionarea cabinetului
Reputația Dumneavoastră online poate crește sau distruge cabinetul Dumneavoastră. Aflați aici cum puteți să o dezvoltați.
45 minute pentru a citi
Căutați o nouă asistentă în cabinet? Aflați cum să vă evidențiați ca angajator și să o atrageți pe cea mai bună din cele mai bune…
Obținerea (și păstrarea) celor mai buni asistenți de stomatologie nu înseamnă doar să oferiți angajaților beneficiile obișnuite. Este vorba despre adoptarea unei noi filozofii a managementului, care oferă angajaților Dumneavoastră un scop la locul de muncă, menținând în același timp o calitate crescută a îngrijirii pentru pacienții Dumneavoastră. Aflați ce înseamnă să fii un manager implicat și interesat de angajații lui.
Practicile de recrutare evoluează constant. În zilele noastre, asistenții de stomatologie privesc dincolo de criteriile obișnuite de salariu, pensie și concedii pentru a alege cabinetul pentru care vor lucra. În timpul procesului de recrutare, vă alegeți asistenții, dar și ei își aleg echipa în care doresc să lucreze. În special, generațiile mai tinere acordă o importanță mai mare găsirii unei echipe unde să se poată dezvolta semnificativ. Un studiu recent realizat de Hays arată că 74% dintre angajații mai tineri ar accepta o reducere a salariului pentru șansa de a lucra la locul lor de muncă ideal.
Pentru a ieși în evidență ca potențial angajator, un management implicat este esențial: interesat de performanța și creșterea angajaților la fel de mult ca diplomele și calificările tehnice. Această nouă abordare a rolului Dumneavoastră de manager va aduce beneficii mari pentru stabilitatea și creșterea echipei, precum și pentru cabinet. Se bazează pe trei nivele de atractivitate care iau în considerare ierarhia de nevoi a lui Maslow: siguranță, apartenență și mândrie. Iată ce trebuie să știți.
Piramida lui Maslow descrie diferitele nivele ale nevoilor umane care trebuie satisfăcute pentru a ajunge la împlinirea de sine. După nevoile fiziologice de bază, piramida ne învață următoarea noastră nevoie de bază: siguranța. Pentru un cabinet stomatologic, această nevoie se referă la două grupuri diferite de oameni: pacienții și angajații. Asistenții de stomatologie sunt persoanele cheie dacă doriți să obțineți succes pentru amândouă grupurile.
În calitate de medic stomatolog și profesionist în domeniul sănătății, prima Dumneavoastră datorie este față de pacienți, asigurând o calitate excelentă a îngrijirii și siguranței. Acest lucru poate fi realizat prin procese de gestionare a riscurilor și durerii care garantează condiții sigure și o colaborare fluidă între Dumneavoastră și asistentul Dumneavoastră.
Aceasta înseamnă să explicați fiecare etapă a fiecărei proceduri pe care o efectuați, să atribuiți sarcini specifice fiecărui membru al echipei implicat și să alegeți cel mai bun produs pentru fiecare procedură dentară. O seringă, cum ar fi Ultra Safety Plus Twist, cu design-ul său sigur, special pentru procedurile de anestezie locală dentară, va fi un atuu pentru gestionarea riscurilor. Siguranța pentru angajații Dumneavoastră este siguranța pentru pacienții Dumneavoastră.
În calitate de manager, rolul Dumneavoastră este acela de a oferi, de asemenea, siguranță membrilor echipei: oferirea unui salariu echitabil, oferirea asistenților de stomatologie stimulente pentru o performanță mai bună și beneficii pentru angajați, precum și conștientizarea echilibrului dintre viața profesională și viața personală. A avea un loc de muncă stabil, în care beneficiile financiare și organizaționale corespund investiției angajaților este esențial pentru atragerea și păstrarea celor mai buni candidați.
Un mediu de lucru sigur și stabil vă va asigura că lucrați cu o echipă bună. Pentru a vă duce cabinetul către un standard unic de îngrijire, care vă va face remarcabilă practica, va trebui să mergeți mai departe și să fiți recunoscut și ca un manager implicat. Prin conducerea puternică, orientată spre obiective și atentă, veți dezvolta o cultură cu care membrii echipei Dumneavoastră se pot identifica, oferindu-le astfel un sentiment de apartenență.
Primul pas către un management implicat este simplificarea procesului de integrare. Ori de câte ori este angajat un nou asistent de stomatologie, asigurați-vă că anticipați primele câteva săptămâni de lucru organizând verificări regulate, asigurându-vă că restul echipei este implicată în întâmpinarea lui, explicându-le modul în care toată munca lor este împletită pentru a contribui la calitatea îngrijirii oferite pacienților. Potrivit DentistryiQ, „companiile care utilizează un proces de integrare structurat au o rată de menținere a angajaților noi cu 50% mai mare” și „până la 20% din cifra de afaceri a angajaților are loc în primele 45 de zile de la angajare”. Prin urmare, este esențial să investim timp și resurse în aceste prime săptămâni fundamentale.
Fiți disponibil pentru orice întrebare, astfel încât noul asistent să se simtă într-un mediu de încredere. Nu uitați să vă faceți timp și pentru momente fără formalitate: în companiile în care presiunea poate crește, este important să creați un mediu confortabil în care echipa să se relaxeze.
Când vă pregătiți să angajați asistenți noi, amintiți-vă că viziunea, valorile și sentimentul de empatie pentru pacienții și echipa Dumneavoastră vor reprezenta puncte majore pentru a convinge noii angajați să se alăture echipei. Prin urmare, trebuie să vă conturați stilul Dumneavoastră de management și să scrieți care sunt ambițiile Dumneavoastră pentru cabinet. Aceasta înseamnă să răspundeți la următoarele întrebări:
Creați documente unde aceste elemente pot fi accesate oricând de echipa Dumneavoastră, astfel încât acestea să rămână ca obiective comune. Dincolo de a fi o ancoră pentru etica muncii echipei Dumneavoastră și sentimentul de apartenență la cabinetul Dumneavoastră, având o viziune clară se va transmite și pacienților, care vor veni și vor rămâne cu Dumneavoastră pentru viziunea unică despre îngrijire.
Pentru a asigura realizarea acestei viziuni, trebuie implementată o cultură a comunicării transparente și stabilite obiective clare. Descrieți-vă obiectivele cantitative și calitative pentru afacerea Dumneavoastră și comunicați așteptările de implicare și performanță cu fiecare membru al echipei. Alegeți indicatori preciși și SMART pentru a evalua performanța Dumneavoastră și a echipei. În timpul analizelor anuale, utilizați aceste date nu pentru a vă controla membrii echipei, ci pentru a culege informații care să ateste creșterea lor și să le deschidă oportunități pentru o mai mare responsabilitate în cadrul cabinetului. În acest proces, este crucial să rămâneți deschis și să primiți feedback de la asistenți în același mod în care ei îl primesc de la Dumneavoastră.
Ultimul pas către un management implicat care să atragă și să păstreze cei mai buni asistenți de stomatologie este ca managerul să încurajeze autorealizarea angajaților și să participe la realizarea scopului lor. În cabinete, scopul la locul de muncă poate părea un lucru dat. Cu toate acestea, nu strică niciodată să reamintiți echipei Dumneavoastră și asistenților de stomatologie, în special, importanța contribuției lor la succesul cabinetului și la bunăstarea pacienților. De exemplu, atunci când vă ajută la restaurarea unui dinte cu Biodentine, ei salvează dinții care în trecut erau sortiți tratamentului endo, lucru pentru care pacienții vor fi recunoscători.
Asistenții de stomatologie, la urma urmei, sunt în primul rând cei care gestionează durerea. Aceștia sunt cei care întâmpină prima dată pacienții în cabinet și gestionează frica numărul unu pe care o au pacienții, care se adresează medicului stomatolog în sine. Când pacienții părăsesc scaunul, asistenții sunt cei care oferă informații despre îngrijirea postoperatorie. Pur și simplu, salvează dinții: sunt o sursă cheie de sfaturi pentru pacient și medic, cântărind utilizarea produselor specifice în funcție de istoricul și obiceiurile dentare ale pacientului lor.
Pentru a găsi un scop la locul de muncă, asistenților trebuie să li se ofere și acces la oportunități profesionale de creștere. În calitate de manager, puteți furniza instrumentele potrivite, instruirea și programele de educație de care au nevoie pentru ca ei să prospere în cabinetul Dumneavoastră. Pe măsură ce angajații câștigă experiență, ar trebui să le anticipați nevoia de noi provocări. Creșterea lor se reflectă pozitiv asupra Dumneavoastră: ca manager, ca medic stomatolog și antreprenor. De exemplu, programe cum ar fi Septodont’s Managing Pain For Your Practice vă pot ajuta asistenții să aprofundeze înțelegerea gestionării durerii și să le permită să evolueze împreună cu Dumneavoastră în îmbunătățirea îngrijirii dentare.
Atingerea acestor trei obiective de management va oferi cabinetului Dumneavoastră o cultură puternică, care va avea ca rezultat o reputație pozitivă pentru afacere. Dinții sunt avangarda sănătății și o componentă puternică a încrederii în sine pentru orice persoană. Asigurați-vă că echipa Dumneavoastră contribuie la succesele personale și profesionale ale pacienților lor. Acordarea îngrijirii în primul rând, cu ajutorul unei echipe de asistenți stomatologici valoroși și instruiți, vă va pune cabinetul pe hartă.